1. Методичні рекомендації щодо викладання математики у 2019/2020 навчальному році
2. Методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання в закладах освіти у 2019/2020 навчальному році https://www.schoollife.org.ua/metodychni-rekomendatsiyi-shhodo-organizatsiyi-inklyuzyvnogo-navchannya-v-zakladah-osvity-u-2019-2020-n-r/
2. Методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання в закладах освіти у 2019/2020 навчальному році https://www.schoollife.org.ua/metodychni-rekomendatsiyi-shhodo-organizatsiyi-inklyuzyvnogo-navchannya-v-zakladah-osvity-u-2019-2020-n-r/
3. Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти
https://www.schoollife.org.ua/deyaki-pytannya-reaguvannya-na-vypadky-bulingu-tskuvannya-ta-zastosuvannya-zahodiv-vyhovnogo-vplyvu-v-zakladah-osvity/
https://www.schoollife.org.ua/deyaki-pytannya-reaguvannya-na-vypadky-bulingu-tskuvannya-ta-zastosuvannya-zahodiv-vyhovnogo-vplyvu-v-zakladah-osvity/
4. Програма з математики ЗНО
http://testportal.gov.ua//wp-content/uploads/2019/12/nakaz-1513_04.12.pdf
http://testportal.gov.ua//wp-content/uploads/2019/12/nakaz-1513_04.12.pdf
5. Про національно-патріотичне виховання
https://drive.google.com/open?id=17PmiHMquzqe1kW-lK4kN2uBJJhuqDtVO
https://drive.google.com/open?id=17PmiHMquzqe1kW-lK4kN2uBJJhuqDtVO
6. Інформаційні матеріали щодо створення безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок у 2019/2020 н. р.
https://drive.google.com/open?id=1Az6F_ypPJ_xEB06299ZBlG2YMYowifg-
https://drive.google.com/open?id=1Az6F_ypPJ_xEB06299ZBlG2YMYowifg-
7. Положення про сертифікацію педагогічних працівників
https://www.schoollife.org.ua/polozhennya-pro-sertyfikatsiyu-pedagogichnyh-pratsivnykiv/
https://www.schoollife.org.ua/polozhennya-pro-sertyfikatsiyu-pedagogichnyh-pratsivnykiv/
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З
МАТЕМАТИКИ
У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ
Математика
Усні
відповіді учнів оцінюються за такими вимогами:
Рівень навчальних досягнень учня
(учениці)
|
Бали
|
Характеристика
навчальних досягнень учня
(учениці)
|
1
|
Учень
(учениця) розрізняє математичні об’єкти, подані в готовому вигляді
(поняття, дії, правила, окремі геометричні форми в довкіллі); виконує
найпростіші математичні операції за допомоги вчителя
|
|
І рівень – початковий
|
2
|
Учень
(учениця) розрізняє окремі об’єкти вивчення (математичні поняття за їх
ознаками, формули); виконує найпростіші математичні операції на рівні
копіювання зразка виконання
|
3
|
Учень (учениця) розрізняє об’єкти
вивчення (математичні операції, моделі задач); виконує елементарні
математичні операції після детального кількаразового їх пояснення вчителем
|
|
4
|
Учень
(учениця) частково відтворює засвоєну навчальну інформацію, наводить приклади
за аналогією або за підказкою вчителя; розуміє математичну термінологію;
розв'язує однотипні математичні операції за наданим зразком
|
|
ІІ рівень – середній
|
5
|
Учень (учениця)
відтворює засвоєну навчальну інформацію за допомоги вчителя (називає суттєві
ознаки математичних об’єктів); частково використовує математичну
термінологію; виконує математичні операції, але не вміє пояснити свої дії
|
6
|
Учень
(учениця) відтворює навчальну інформацію у засвоєній послідовності (за
допомоги вчителя формулює правила, закони й залежності, ілюструє їх
прикладами); частково коментує способи виконання математичних операцій
|
|
7
|
Учень
(учениця) називає суттєві ознаки математичних понять; формулює прості
висновки; застосовує знання й уміння під час виконання математичних завдань
за знайомим алгоритмом; частково пояснює свої дії
|
|
ІІІ рівень – достатній
|
8
|
Учень
(учениця) розкриває сутність математичних понять, наводить окремі приклади на
підтвердження їх розуміння; самостійно виконує математичні операції; детально
пояснює свої дії; виправляє помилки, на які вказує вчитель
|
9
|
Учень
(учениця) усвідомлено відтворює навчальний зміст (встановлює залежності,
ілюструє відповіді прикладами з реального життя); виконує завдання, які
потребують значної самостійності; знаходить і виправляє власні помилки;
застосовує елементи пошукової діяльності
|
|
10
|
Учень (учениця) вільно володіє
програмовим матеріалом, встановлює міжпонятійні зв’язки, комбінує елементи
навчальної інформації і способи діяльності для одержання іншого шляху
виконання завдання; аналізує та обґрунтовує способи виконання математичних
операцій; володіє навичками самоконтролю
|
|
ІV рівень – високий
|
11
|
Учень (учениця) демонструє гнучкі
знання; описує варіативні ситуації, в яких можна застосовувати певне знання
чи вміння; будує алгоритми виконання математичних завдань; об’єктивно оцінює
свою роботу
|
12
|
Учень (учениця) виявляє
системність знань і способів математичної діяльності, використовує набутий
досвід у змінених навчальних умовах і життєвих ситуаціях; демонструє
нестандартний підхід до розв'язування навчальних і практично зорієнтованих
задач
|
Письмові
роботи оцінюються за такими вимогами:
Рівень навчальних досягнень учня
(учениці)
|
Бали
|
Характеристика навчальних
досягнень учня (учениці)
|
І рівень –
|
1
|
Робота виконувалась, але
допущено 9 і більше грубих помилок
|
початко
|
2
|
Правильно
виконано мен
ше 1/3
роботи або в роботі допущено 8 грубих помилок
|
вий
|
3
|
Правильно
виконано 1/3 роботи або в роботі допущено 7 грубих помилок
|
4
|
Правильно виконано 2/5 роботи або в роботі допущено 6 грубих помилок
|
|
ІІ рівень – середній
|
5
|
Правильно
виконано половину роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 5
грубих помилок
|
6
|
Правильно
виконано 3/5 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 4 грубі
помилки
|
|
ІІІ рівень – достатній
|
7
|
Правильно
виконано 2/3 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 3 грубі
помилки
|
ІІІ рівень – достатній
|
8
|
Правильно
виконано 3/4 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 2 грубі
помилки
|
9
|
Робота
виконана в повному обсязі, але допущено 1 грубу й 1 негрубу помилку
|
|
10
|
Робота виконана в повному обсязі,
але допущено 1 негрубу помилку
|
|
ІV рівень – високий
|
11
|
Робота виконана правильно в
повному обсязі окрім завдання підвищеної складності або творчого
|
12
|
Робота виконана правильно в
повному обсязі, в тому числі завдання підвищеної складності або творчого
|
Немає коментарів:
Дописати коментар